ΤΟ ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ.
Μη σκιάζεστε στα σκότη! Η λευθεριά σαν της αυγής το φεγγοβόλο αστέρι της νύχτας το ξημέρωμα θα φέρει.
Σελίδες
Σύνδεσμοι


Μη δότε τα άγια τοις κυσί μηδέ βάλητε τους μαργαρίτας υμών έμπροσθεν των χοίρων
2426 αναγνώστες
Δευτέρα, 1 Φεβρουαρίου 2010
09:47

Θα γράψω μόνο λίγα λόγια...

Είδατε τη νέα διαφήμιση της Vodafone; Αν όχι, θα σας πω την ιδέα και τον τίτλο :

Σε μία ομάδα επαναστατών του 1821 ανοίγει συζήτηση για χρεώσεις καρτοκινητών και ο αρχηγός τελικά πεισμένος για τις χαμηλές χρεώσεις ζητάει ένα κινητό Vodafone να καλέσει το Νικηταρά, Μπότσαρη και Κανάρη. Στο κλείσιμο της διαφήμισης φαίνεται ως φόντο ένα γιουρούσι ελλήνων επαναστατών και ένας από τους αγωνιστές (ο ξύπνιος της υπόθεσης) λέει: "Τέτοια επανάσταση δεν ξαναέγινε σε αυτή τη χώρα".

Η διαφήμιση είναι κυριολεκτικά έργο τέχνης από σκηνοθεσία, ενδυμασίες, ευρηματικούς διαλόγους κλπ.

Όμως αγαπητοί φίλοι μου χρησιμοποιεί κάτι ιερό για εμάς για κάτι ευτελές (διαφήμιση - πρόταση για κατανάλωση). Δεν μπορώ να πω ότι εξοργίστηκα, αλλά ότι σιχάθηκα μπορώ να το πω. Τυχαία μάλιστα η γυναίκα μου που δεν έχει δει τη διαφήμιση βρήκε μία ομάδα στο Facebook για την μη προβολή της εν λόγω διαφήμισης (εννοείται ότι δεν έγινα μέλος γιατί δεν πιστεύω σε αυτές τις κουταμάρες) που σημαίνει ότι δεν είμαι ο μόνος που ενοχλήθηκε.

Και ρωτάω: Δε δίνουμε με αυτόν τον τρόπο τα άγια και τα ιερά μας στα σκυλιά και τα πολύτιμα μαργαριτάρια μας στα γουρούνια (κατά τα λόγια του Χριστού); Δε μπορούσαν οι φωστήρες της διαφημιστικής εταιρείας που έστησε τη διαφήμιση να "κόψουν" αυτό το βέβηλο σποτάκι; Η εταιρεία δε μπορούσε να την κόψει; Δεοντολογία δεν υπάρχει; Το ΕΣΡ έχει δεμένα τα χέρια;

Δεν είμαι Καρατζαφερικός, φασίστας, ακροδεξιός, και γενικά δεν έχω πολιτικό χρώμα. Είμαι έλληνας και θέλω σεβασμό στους αγώνες των (όχι πολύ μακρινών) προγόνων μου. Τους το χρωστάω μάλιστα γιατί χάρη σε αυτούς είμαι ελεύθερος σήμερα κι όχι γιουσουφάκι σε κανένα τούρκικο σαράι.

Περιμένω τα σχόλιά σας.

Σχόλια

01/02 09:53  zeuspower
δεν ξερω...μπερδεμενος ειμαι...
πολυ καλη τεχνικα...
τωρα τα ιερα και τα οσια...δεν ξερω...
και στην αρχαια ελλαδα διακωμωδουνταν τα καπριτσια των θεων...
01/02 10:17  AROMA1
γιατί οι επαναστάτες του 21 δεν πλανήθηκαν από τους "σωτήρες μας" ;
τότε εξεγέρθησαν υπό τις ευλογίες των "μεγάλων δυνάμεων" που οργάνωσαν τον αγώνα τους για να κερδίσουν τελικά τι;
να εκδιώξουν την εξ ανατολών αυτοκρατορία από τις παρυφές της Ευρώπης προς όφελος των Αγγλοσαξώνων και να υπο-χρεω-θουν σε νέο κατακτητή οφείλοντας πέραν των δανείων και υποχρέωση σε αυτούς που από τότε και ενωρίτερα μας χτυπούν το ρυθμό στο ντέφι...
ποιός από τους αγωνιστές της Επανάστασης διεσώθη;
ο λαός που θυσιάστηκε τι κέρδισε ;
το πολύ 100 χρόνια ελευθερία (μοναρχία) και αυτά χλωμά
γιατί η σκλαβιά που διαφαίνεται είναι νομίζω χειρότερη.
καλουμαστε πλεον , με κεντρισμένο πάλι το φιλότιμο μας ώς λαός, να θυσιαστούμε για να βγούμε από τον λάκκο στον οποίο τεχνηέντως μας έσπρωξαν. Πουλώντας τον εθνικό πλούτο πάλι σε τοκογλύφους και να είμαστε και πάλι στο τέλος ευγνώμονες στους ίδιους - με το αζημίωτο - σωτήρες και εθνικά υπερήφανοι που τα καταφέραμε
θα χρεοκοπήσουμε ; δεν θα χρεοκοπήσουμε ;
έχω την εντύπωση ότι για μένα και το παιδί μου
το ίδιο θα είναι
01/02 10:18  χορδιστής συναισθημάτων
Ψάξτε στο υποσυνείδητο...οχι στο συνειδητό...
Η επανάσταση ξεκινά απο την τηλεόραση πιά!
Θέλουν Ελληναράδες με wifi cdfs...
Αλλά, κάποιοι καιροφυλακτούν...
01/02 10:29  Ηρακλής
Εχεις δίκιο, είναικακόγουστη, όχι για τη προσβολή των "άγιων", αλλά για το τρόπο που χειρίζεται τους αγωνιστές.
Αν ήμουν απόγονος κάποιου από τους αγωνιστές θα τους έκανα μήνυση.
Φαντάσου να δουμε μια αυθεντική εικόνα από το 1940 με ένα νεκρό πολεμιστή, που θα σηκώνεται και θα φωνάζει " ρεντ μπουλ, και νεκρούς ανασταίνει". Ελεος.

01/02 10:47  ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ
@AROMA1
Σε πολλά από όσα λές είμαι σύμφωνος.
Αυτοί όμως οι "πλανημένοι" αγωνιστές δεν δικαιούνται σεβασμού; Για τα παιδιά τους και τα παιδιά των παιδιών τους (εμάς δηλαδή) πολεμήσανε και χάσανε τις ζωές τους. Για να μη με κάνει ο τουρκος γενίτσαρο, ή γιουσουφάκι και την κόρη μου σκλάβα σε κανένα χαρέμι (στην καλύτερη). Για να μιλάμε (έστω) τα βαρβαροποιημένα ελληνικά που μιλάμε σήμερα και να μπορούμε να χτίζουμε ελεύθερα εκκλησίες που δε θα ασβεστώνουν τις αγιογραφίες τους και να πηγαίνουμε σε αυτές (όσοι πιστεύουμε) και να κάνουμε ελεύθερα το σταυρό μας.
Να μην τους σέβομαι έστω και λιγάκι;
01/02 10:50  ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ
Ηρακλή είσαι σίγουρος ότι δεν είσαι απόγονος κάποιου αγωνιστή; Πρέπει να σε λένε αποκλειστικά Μπότσαρη ή Κανάρη για να τους κάνεις μύνηση;
01/02 11:00  geokalp
δεν την έχω δει
στηριζόμενος όμως σε όσα γράφετε, μιας και ζούμε σε μια εποχή που όλα επιτρέπονται, καλό θα ήταν το ελληνικό κράτος να ζητήσει πνευματικά δικαιώματα στο όνομα των εθνικών ηρώων του
δίκαιο δεν είναι;
01/02 11:08  AROMA1
@ ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ
Δεν θα διαφωνήσω ... αυτό που ήθελα να επισημάνω είναι η έκτοτε απαξίωση των αγωνιστών , του λαού που πολέμησε ηρωικά. Πολέμησε για ελευθερία όπως την περιγράφεις ... όμως μέσα σε 150-180 χρόνια - όχι πολλές γενιές- τι του έχει απομείνει ; τα παιδία μας δεν θα είναι γιουσουφάκια πολυεθνικών συμφερόντων από γεννησιμιού τους; , η γλώσσα δεν έχει αλλοτριωθεί; , η εκκλησία δεν έχει διαφθαρεί; και η ιδιότητα του χριστιανού, μουσουλμάνου, οτιδήποτε "ποινικοποιηθεί"; , οι προσωπικές ελευθερίες δεν περιορίζονται μέρα με την μέρα υπό το πέπλο της διεθνούς τρομοκρατίες ; τι λοιπόν απομένει να χάσουμε για να νιώσουμε πάλι σκλάβοι;
01/02 11:12  ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ
@AROMA1
Συμφωνώ απόλυτα στην τοποθέτησή σου.
Οι κοινωνικές αναταραχές που έρχονται δεν θα είναι άσχετες με τα όσα λές.
Ο κόμπος φτάνει στο χτένι σύντομα.
01/02 11:31  ΤΑΚΙΟΚΟΥ-ΚΕΡΙ
Είδες ότι ελάχιστους ενοχλεί η συγκεκριμένη
«διαφήμιση»;
Είδες με τι ευκολία πλέον προσβάλει το κάθε
τσουρούκι την ψυχή μας;
Είδες ότι η «δουλειά» τόσων ετών του κάθε
«καλοθελητή» έφερε άριστα αποτελέσματα;
Είδες ότι και εσύ σπεύδεις να δηλώσεις ότι
δεν είσαι ...ακροδεξιός κλπ, για να μή παρεξη
γηθείς;
01/02 11:35  ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ
@ΤΑΚΙΟΚΟΥ-ΚΕΡΙ
Έχεις πιάσει πολύ καλά το νόημα φίλε μου.
Βρισκόμαστε κυριολεκτικά σε κατάντια.
Ζούμε στην εποχή της κας Δραγώνα και των ομοίων της.
01/02 11:43  PARADOSIAKOS
Καλημέρα!

Αυτούς που έδωσαν την ζωή τους πιστεύοντας στην ελευθερία της χώρας μας, στην ελευθερία του λαού μας, κάποτε τους τιμούσαμε και με υπερηφάνεια αναφερόμαστε στο όνομα τους έστω τις ημέρες των εθνικών μας εορτών.
Μας έδωσαν ελευθερία την οποία απωλέσαμε θυσία στον βωμό της σύγχρονης ζωής που μας αναγκάζουν να ζούμε παράγοντας και καταναλώνοντας αγαθά/πράγματα. Τι διαφέρουμε από τα ζώα όταν πολλές ανθρώπινες αξίες έχουμε απωλέσει?
Αχταρμά ανθρώπων χωρίς διάκριση, φυλών,, θρησκειών, ηθών, εθίμων θέλουν τα σύγχρονα κράτη έστω έτσι μπορούν να χειραγωγούν τις μάζες των λαών κατά το οικονομικό και μόνο συμφέρον τους οι ¨προγραμματιστές¨ της ζωής των ανθρώπων.
Οικόσιτα ζώα θέλουν τους λαούς, όπως ο ζωοτρόφος, να εκμεταλλεύονται αυτούς.

Έχουν χαθεί αξίες, αξίες άρρηκτα δεμένες με τον χαρακτήρα μας, την εικόνα της ελληνικής οικογένειας και της συμπεριφοράς των μελών της μεταξύ τους.
Φυλούσα το χέρι του παππού και της γιαγιάς και μιλούσα στον πληθυντικό στους γονείς μου, 30 ετών ήμουν όταν ο πατέρας μου είπε ότι ο ενικός αρκεί καθώς αλλάζουν οι εποχές, αλλάζουν αλλόκοτα γρήγορα, παρασύρουν τις όποιες αξίες.
Έχω δυο αγόρια, που έκανα λάθος δεν ξέρω, γνωρίζω όμως ότι δεν φταίω μόνο εγώ.
Αυτό που καταλογίζω σε εμένα είναι ότι σπατάλησα πολύ χρόνο της ζωής μου για άλλα πράγματα (πολλή εργασία) χωρίς να αφιερώσω χρόνο αρκετό στα παιδιά μου.
Προσπαθώ τώρα που έχω πολύ χρόνο να αλλάξω τα κακώς πεπραγμένα αλλά τώρα δεν έχουν χρόνο το παιδιά μου, κάνουν και αυτά το ίδιο λάθος με εμένα.
Έτσι είναι η σύγχρονη κοινωνία πλέον. Όλοι δεν έχουν χρόνο για τις αξίες της ζωής.
01/02 11:49  ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ
@PARADOSIAKOS
Όπως τα λές είναι φίλε μου.
Με συγκίνησες.
01/02 11:50  ΤΑΚΙΟΚΟΥ-ΚΕΡΙ
Ο Ηρόδοτος στην ιστορία στ´ γράφει:
«Φιλέει δέ πώς προσημαίνει, εύτ´ άν
μέλλη μεγάλα κακά πόλει ή έθνει έσεσθαι».

...είναι σύνηθες,όταν σε μία χώρα ή έθνος
πρόκειται να συμβούν μεγάλα κακά, να προηγούνται
προμηνύματα.
01/02 12:18  Frixos
’Ελληνες, αεί παίδες, ούκ έστι σοβαρόν και ωφέλιμον γενέσθαι» . . . .

Μήπως γνωρίζει κανείς πότε έγινε η δίκη και τι ποινή επεβλήθη σ΄αυτούς που έχουν κάψει, εν δήμω, την Ελληνική σημαία?

Ο Τούρκος κατακτητής στην Κύπρο την υπερασπίστηκε σκοτώνοντας το παληκάρι Σολομών Σολωμού.
01/02 12:24  PANKASS
ερωτηση προς μαθητρια,"ξερεις ποιος ηταν ο ναπολεων ζερβας?"μαθητρια,"δεν ξερω ομως μαλλον ηταν γαλλος",
καναλι ρωτα μαθητες"σε ποιους ειπε οχι ο μεταξας?)απαντησεις 50% "στους τουρκους".οταν ξεχνας την ιστορια σου σε ξεχνα και κεινη.στο αντιποδα ερωτησεις για ποια θα νικησει στο τοπ μοντελ,γιατι χωριζει η μενεγακη οι απαντησεις αμεσες και με πολλες πληροφοριες.η κουλτουρα που ασπασεζαι φερνει και το αναλογο αποτελεσμα
01/02 12:33  ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ
@mylobos
Καλημέρα, φίλε ομολογώ ότι μου έχουν λείψει τα σχόλιά σου.

@mylobos & PANKASS
Ναι έχουμε περιπέσει σε έσχατη ηθική κατάντια.
Εμείς όμως που "σκεφτόμαστε", εμείς όμως που θεωρούμε τους εαυτούς μας "θεματοφύλακες" τι κάνουμε;
Απάντηση: Αδρανούμε.

Μόνο ένα παληκάρι υπάρχει στην Ελλάδα. Έχει περάσει τα 80 και λέγεται Μίκης Θεοδωράκης.

01/02 13:01  Frixos
Εχεις και την δική μου καλημέρα αγαπητέ Α.Π.

Θα ήθελα με την ευκαιρία να πώ στον αγαπητό PANKASS ότι όντως έτσι είναι. Λίγοι από τους μαθητές μας γνωρίζουν την ιστορία μας , όπως έχει ,όχι όπως την διδάσκονται από τα "σχολικά βιβλία" της κάθε κ. Κουτσούκου και κ. Δραγώνα. Τούτο οφείλεται μάλλον στους γονείς τους. Για τους "δασκάλους" τους δεν είμαι βέβαιος. Θυμάμαι όμως ιστορικά ότι με μία νεαρά,(νόμο), ο αυτοκράτορας Ιουστινιανός ο Α' το έτος 545, ξήλωσε όλους τους εκπαιδευτικούς, εν μιά νυκτί, με το σκεπτικό ότι δεν μπορούν να διδάσκουν αυτά που δεν πιστεύουν. Είχε άδικο?

Τι μπορούμε να κάνουμε εμείς?

Η απάντηση βρίσκεται στο άρθρο 120,(ακροτελεύτιον) του συντάγματος μας.(πρώην 114) για τους παλαιούς.

01/02 13:07  ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ
@mylobos
Ναι φίλε, έχεις απόλυτο δίκιο και το έχω σκεφτεί πολλές φορές.
Το Σύνταγμα εδώ και πολύ καιρό παραβιάζεται σε πολλούς τομείς.
Η φιλοπατρία μας όμως έχει εκλείψει προ καιρού και οι προδότες έχουν χτίσει υψηλότατα προστατευτικά τείχη.
Έσσεται ήμαρ.
01/02 13:13  Frixos
ΟΙ σαρκοφάγοι του Ελληνισμού υπήρχαν πάντοτε. Στην εποχή μας μειώθηκαν ή μηδενίστηκαν οι αντιστάσεις μας. Ο Μίκης Θεοδωράκης άρχισε να γίνεται φάρος,ελπίζω και εύχομαι να υπάρξουν μιμητές. Εμείς ακολουθούμε "... τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι..."
01/02 13:41  Frixos
"Είδατε τη νέα διαφήμιση της Vodafone;"

Παρακαλώ μελετήστε το παρακάτω άρθρο με τα σχόλια. Είναι ένα δείγμα νοοτροπίας,(τρόπος του νοείν), του Έλληνα.

Θυμειθείτε το σύνθημα "Αυτός ο νόμος δεν θα περάσει", ποιός ή ποιοί την έχουν πεί και πέστε μου αν νομιμοποιούμαι να ομιλώ για " Ελληνική Δημοκρατία"






http://www.capital.gr/gmessages/showTopic.asp?id=1538986
01/02 13:47  Frixos
ΑΔΕΔΥ
ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ
ΤΕΤΑΡΤΗ 10 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2010

...
ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΕΧΕΙ ΑΙΤΙΑ:

Φοροδιαφυγή, εισφοροδιαφυγή

Ιδιωτικοποιήσεις, αποκρατικοποιήσεις, σκάνδαλα

Κερδοσκοπικά, χρηματιστηριακά, δομημένα παιχνίδια

Υποταγή δημοσίων πολιτικών, δημοσίων επενδύσεων στα συμφέροντα της ελίτ, αντί των κοινωνικών και αναπτυξιακών αναγκών της χώρας.

Μετά από αυτά πρέπει να θρηνεί κανείς.

Τα αναφερόμενα αδιέξοδα ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ "ασπήλωτους"! Δ.Υ.
Αρειανοί τα προκάλεσαν
Το σχόλιό σας

Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις
19/7Πατρώα θρησκεία