ΣΤΟ ΓΥΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΚΥΚΛΩΝ
Μη σκιάζεστε στα σκότη! Η λευθεριά σαν της αυγής το φεγγοβόλο αστέρι της νύχτας το ξημέρωμα θα φέρει.
Σελίδες
Σύνδεσμοι


Μία ανόητη πρόταση.
3632 αναγνώστες
Δευτέρα, 8 Μαρτίου 2010
14:47

Βρισκόμαστε μέσα σε μία δύνη προβλημάτων τα οποία δε θα απαριθμίσω.

Ζητάμε να βρούμε λύσεις και μεταξύ άλλων εξαγωγικό προσανατολισμό.

Μήπως πρέπει να κοιτάξουμε σοβαρά τι διαθέτουμε στη φαρέτρα μας;

Είναι εντελώς άδεια; Σίγουρα όχι.

Ποιά είναι η βαριά βιομηχανία μας;

Μα όλοι μαζί θα μου απαντήσετε η ναυτιλία μας και θα έχετε δίκιο.

Σύμφωνα με το Υπουργείο Οικονομίας Ανταγωνιστικότητας, Ναυτιλίας, με βάση στοιχεία του 2006, ο Eλληνόκτητος εμπορικός στόλος διατηρεί υπό τον έλεγχό του 3.699 πλοία χωρητικότητας 129.765.470 gt., μεταφορικής ικανότητας 218.229.552 dwt και κατατάσσεται ως η σημαντικότερη πλοιοκτητική κοινότητα του κόσμου η οποία ελέγχει το 14,0% της παγκόσμιας χωρητικότητας (gt) και το 16,5% της μεταφορικής ικανότητας (dwt) του παγκόσμιου στόλου.

Με λίγα λόγια είσαι ο leader στην παγκόσμια ναυτιλία!

Ναί ή όχι; Ρητορική η ερώτηση. Η απάντηση είναι Ναι και χωρίς καμία αμφιβολία.

Αν είσαι ο γίγαντας της παγκόσμιας εμπορικής ναυτιλίας και έχεις ένα τεράστιο συγκριτικό πλεονέκτημα, γιατί να είσαι ο νάνος της παγκόσμιας ναυπήγησης;

Ώδε η σοφία εστί:

Στην προσπάθεια του κράτους να ξελασπώσει, η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ σε έναν τομέα στον οποίο μάλιστα δεν είσαι καθόλου αμελητέα ποσότητα (με λίγα λόγια έχεις έτοιμη τη μαγιά) και το "χτίσιμο" γύρω από αυτόν, κρίνω ότι είναι μία καλή στρατηγική επιλογή. Ακολούθως και πάντα με επίκεντρο τον ΠΥΡΗΝΑ της στρατηγικής σου μπορείς να επεκταθείς οριζόντια και κάθετα και να προβείς με μεθοδική δουλειά και αποφασιστικότητα, σε βάθος χρόνου βέβαια, σε σημαντικές κατακτήσεις.

Εν προκειμένω:

  • Κύριε κράτος πρώτα πρώτα φτιάξε ένα υποδειγματικό και SUPER δυναμικό και ανεξάρτητο Υπουργείο ΕΘΝΙΚΗΣ Ναυτιλίας.
  • Βάλε για υπουργό έναν δυναμικό άνθρωπο του χώρου και όχι άσχετα παιδαρέλια του κομματικού σωλήνα που δεν έχουν κοπιάσει ποτέ στη ζωή τους.
  • Στελέχωσέ το πλήρως και χωρίς κενά με τους καλύτερους υπαλλήλους διεθνώς (με βάση την εμπειρία και τις επαγγελματικές επιτυχίες και με τελευταίο κριτήριο τα πτυχία, αποκλείοντας δια  ροπάλου ρουσφέτια και προσλήψεις ημετέρων), τους οποίους θα αμοίβεις πολύ καλά, αλλά θα έχεις παράλληλα και υψηλές απαιτήσεις και θα τους ασκείς συνεχή αυστηρό έλεγχο (κι αν δεν αποδίδουν θα τους στέλνεις σπίτια τους).
  • Όπλισέ το με ΑΝΟΙΧΤΟ ΜΥΑΛΟ, παγκόσμια αντίληψη, πνεύμα νικητή, διάθεση για ανάληψη λελογισμένου ρίσκου και διάθεση για καινοτομία και πρωτοπορία.
  • Στη συνέχεια πιάσε τους εφοπλιστές από το φιλότιμο (να είσαι σίγουρος ότι έχουν και μεγάλο φιλότιμο και ανεπτυγμένο πατριωτισμό - όπως επίσης και όσμηση του κέρδους) και κάνε την εξής συμφωνία μαζί τους:
    • Τα πλοία για τα επόμενα 5 χρόνια θα τα χτίζετε, θα τα διαλύετε και θα τα επισκευάζετε στην πατρίδα σας.
    • Όλα σας τα πλοία για τα 5 αυτά χρόνια θα τα βάλετε κάτω από την ελληνική σημαία. Γιατί να είσαστε στο City του Λονδίνου; Δεκτές γίνονται και ξένες εταιρείες.
    • Θα σας εγγυηθώ εγώ για το σωστό χτίσιμο, τις ανταγωνιστικές τιμές και τους ακριβείς χρόνους παράδοσης. Οι συνδικαλιστές θα υποχρεωθούν από εμένα (και την υπάρχουσα κρίση) σε πενταετή ειρήνη.
    • Δεσμεύομαι ότι θα στήσω σε χρόνο ρεκόρ υποδομές που θα εκτοξεύσουν τις δυνατότητες των ελληνικών ναυπηγείων και θα στήσω και νέα αν χρειαστεί.
    • Θα αρχίσω άμεσα εκστρατεία για να έρθουν και έλληνες στα πλοία και θέλω να τους πάρετε όλους όσους έρθουν (πόσοι έλληνες άλλωστε θέλουν να δουλεύουν στη θάλασσα πλέον), τη δε διαφορά των μισθών σε σχέση με τους φιλιππινέζους θα την καλύψω εγώ.
    • Θα σας δώσω και κίνητρα (κυρίως φορολογικά). Ελάτε να τα συζητήσουμε.
    • Ελάτε να συζητήσουμε επίσης πως αλλιώς μπορούμε να αποθεώσουμε το ναυτιλιακό προϊόν μας και τα έσοδα από αυτό.
    • Που υπάρχει χώρος που η παρουσία της ναυτιλίας μας είναι ασθενής και υπάρχει περιθώριο υγιούς ανάπτυξης; Πείτε μου. Κάντε μου  προτάσεις για το τι πρέπει να γίνει και που.
    • Θα είμαι δίπλα σας για αυτά τα 5 χρόνια που σας ζητάω στήριξη και θα λύνω τα προβλήματά σας και με τη συμπαράστασή μου θα γίνετε μακράν οι πρώτοι και καλύτεροι παγκοσμίως. 'Οχι το 14% της παγκόσμιας χωρητικότητας θα γίνει ελληνόκτητο, αλλά το 25% και το 30%. Οι παγκόσμιες θαλάσσιες μεταφορές θα έχουν ένα μπαϊράκι και αυτό θα είναι γαλανόλευκο. Το ναυτιλιακό εισόδημα θα εκτοξευθεί πάση θυσία!

Με μία στοχευμένη κίνηση σαν αυτή που περιέγραψα παραπάνω τι επιτυγχάνεται;

  1. Σταματάς την αιμορραγία συναλλάγματος προς τα ναυπηγεία του εξωτερικού (Κορέα, Κίνα, ΗΠΑ, Ιαπωνία κλπ) και ενισχύεις το ισοζύγιο πληρωμών KAI λόγω των αυξημένων εσόδων από ναύλους. Μιλάμε για περισσότερα από 5 δισεκατομμύρια ευρώ ΣΕ ΕΤΗΣΙΑ ΒΑΣΗ !!!
  2. ΕΚΤΟΞΕΥΕΙΣ το ΑΕΠ (τουλάχιστον κατά 3% ετησίως - χωρίς υπερβολή). Η αύξηση του ΑΕΠ σημαίνει ότι μεγαλώνει ο παρονομαστής στο κλάσμα του  ελλείμματος, γεγονός το οποίο έχει θετική επίδραση στο πηλίκο, το οποίο αυτόματα και χωρίς εξοντωτικά για το λαό μέτρα γίνεται μικρότερο (που είναι και το ζητούμενο).
  3. Αναπτύσσεις την εγχώρια παραγωγή και απορροφάς έναν σοβαρό αριθμό ανέργων στα εγχώρια ναυπηγεία, τα καράβια και τις υποδομές που θα στήσεις, γεγονός το οποίο θα έχει έντονα θετική επίπτωση στα ταμεία ασφάλισης.
  4. Ενισχύεις την εσωτερική κατανάλωση (κι άλλη αύξηση του ΑΕΠ).
  5. Με την πιθανή αναγέννηση των ναυπηγείων, δημιουργείται πρόσφορο έδαφος για την ανάπτυξη της πολεμικής βιομηχανίας με το αποκλειστικό χτίσιμο πολεμικών σκαφών εντός Ελλάδος με περαιτέρω θετικά αποτελέσματα στο ΑΕΠ και τα ισοζύγια πληρωμών, ενώ γιατί όχι να μην κάνουμε και εξαγωγές; Θα μου πείτε βέβαια ότι κάποιοι δε θα αφήσουν να γίνει κάτι τέτοιο. Εγώ λέω γιατί να μην προσπαθήσουμε;
  6. Πέραν από τα καράβια πρέπει να ξέρετε ότι τα ναυπηγεία φτιάχνουν και άλλα βαριά πράγματα. Ενδεικτικά σας αναφέρω ότι φτιάχνουν και τρένα και ο νοών νοείτω...
  7. Για το χτίσιμο των πλοίων χρησιμοποιείς το μετάλλευμα της χώρας (αναπτύσσεις τα ορυχεία και τους κλάδους γύρω από αυτά - καμίνια - χυτήρια κλπ).  Υπενθυμίζω ότι το υπέδαφος της Ελλάδας είναι εξαιρετικά πλούσιο σε βωξίτη, νικέλιο, σίδηρο, μαγνήσιο, μαγγάνιο κ.ά., μετάλλευμα το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τις ανάγκες των ναυπηγείων. Με τον τρόπο αυτό αντί να πουλάς χύμα την πρώτη ύλη στις μεγάλες βιομηχανικές χώρες, της δίνεις προστιθέμενη αξία εδώ. Αξιοποιείς δηλαδή στο έπακρο άλλο ένα πλεονέκτημα της χώρας μας.
  8. Γύρω από τα ναυπηγεία μπορείς να αναπτύξεις μονάδες ΑΠΕ (αποκλειστικά για τις ανάγκες των ναυπηγείων), προκειμένου οι μεγάλες απαιτούμενες ποσότητες ενέργειας να μην έχουν εξάρτηση από πετρέλαιο (βοηθάει κι αυτό θετικά το ισοζύγιο πληρωμών).
  9. Εναλλακτικά (και καλύτερα κατά την άποψή μου) σε ό,τι έχει να κάνει με την ενέργεια, καινοτομείς (η καινοτομία είναι ένα καλό μέσο για να διαφοροποιηθείς από τον ανταγωνισμό, να περιορίσεις τα παραγωγικά κόστη και να προσελκύσεις περαιτέρω επενδύσεις), χρησιμοποιόντας επιτέλους τα λαμπρά μυαλά της πατρίδας μας στη έρευνα, αναπτύσσοντας νέες τεχνολογίες παραγωγής ενέργειας (από ας πούμε υδρογόνο) και βάζεις τις βάσεις για να βρεθείς πρωτοπόρος σε έναν σημαντικότατο κλάδο (ενέργεια), ο οποίος σε οχι πολλά χρόνια, όταν θα στερέψουν οι πετρελαιοπηγές, θα  αντιμετωπίσει σημαντικά προβλήματα, ενώ προλαμβάνεις το πρόβλημα του στόλου σου, ο οποίος είναι 100% πετρελαιοκίνητος και του δίνεις ένα απίστευτο πλεονέκτημα για όταν θα έρθει η κρίση.
  10. Αναπτύσσεις πανεπιστημιακά - πολυτεχνειακά τμήματα με αντικείμενο τη ναυπήγηση μικρών και μεγάλων πλοίων, τα ναυτιλιακά, τις μεταφορές γενικά, τις ΑΠΕ και τις εναλλακτικές μορφές ενέργειας, τη μεταλλειολογία, τη μεταλλουργία κλπ και ρίχνεις χρήμα χωρίς τσιγκουνιές (αλλά με προσοχή) στην έρευνα προκειμένου να χρησιμοποιήσεις τόσο τους επιστήμονες που θα δημιουργήσεις, όσο και τα αποτελέσματα των ερευνών στους κλάδους που ΘΕΛΕΙΣ να ΑΠΟΘΕΩΣΕΙΣ. Ακολούθως μπορείς να αναπτύξεις περαιτέρω τα πανεπιστήμια και να
    • περιορίσεις την αιμορραγία συναλλάγματος μέσω του περιορισμού της "φοιτητικής μετανάστευσης"
    • προσελκύσεις φοιτητές από το εξωτερικό, οι οποίοι
      • θα φέρουν περαιτέρω συνάλλαγμα στην χώρα, και θα ενισχύσουν την εγχώρια ζήτηση.
      • θα γνωρίσουν (και ενδεχομένως θα αγαπήσουν) την ελληνική κουλτούρα και παράδοση και θα γίνουν "πρεσβευτές" μας στο εξωτερικό όταν θα γυρίσουν στις πατρίδες τους,
      • θα δουλέψουν για λογαριασμό σου. Δηλαδή θα μπορέσεις να εντοπίσεις και να στρατολογήσεις τα λαμπρότερα μυαλά παγκοσμίως (όπως κάνουν οι ΗΠΑ) προκειμένου να αναπτύξεις περαιτέρω τον ΠΥΡΗΝΑ της στρατηγικής σου (και όχι μόνο).
  11. Με τον ερχομό νέων εταιρειών θα ενοικιαστούν αρκετά ξενοίκιαστα γραφεία στο Πειραιά ή όπου αλλού υποδείξεις σαν κράτος (κι άλλη αύξηση στο ΑΕΠ).
  12. Τα χρήματα από τα έσοδα των εταιρειών μαζί με αυτά που οι εφοπλιστές θα επαναπατρίσουν από την Ελβετία και τις άλλες χώρες του εξωτερικού θα περνάνε από τις ελληνικές τράπεζες με θετικά αποτέλεσμα τόσο στους αριθμούς των τραπεζών, όσο και της ευρύτερης οικονομίας (περαιτέρω αύξηση του ΑΕΠ).
  13. Με ενδεχόμενη εισαγωγή των εταιρειών στο ΧΑΑ, αυξάνεις τους τζίρους του χρηματιστηρίου και ως εκ τούτου και τα φορολογικά έσοδα από χρηματιστηριακές συναλλαγές και όχι μόνο.
  14. Αναπτύσσεις στο σύνολό τους τα εμπορικά λιμάνια της ηπειρωτικής Ελλάδας (Πειραιάς, Λαύριο Θεσσαλονίκη, Καλαμάτα, Πάτρα, Κόρινθος, Στυλίδα, Βόλος, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη) ενισχύεις σημαντικά την τοπική οικονομία και βοηθάς στο να πραγματοποιηθεί και μία περιορισμένης έστω κλίμακας Αποκέντρωση (γεγονός μεγάλης σημαντικότητας κατά την ταπεινή μου άποψη τόσο σε επίπεδο οικονομίας, όσο και σε επίπεδο λειτουργίας του πολιτεύματος - αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία).
  15. Κάνεις επιτέλους την Ελλάδα τον μεγαλύτερο διαμετακομιστικό σταθμό της Ευρώπης ενισχύοντας και τις σχετικές υποδομές και δίνοντας παράλληλα ώθηση στην κτηματαγορά, αλλά και τον κλάδο των μεταφορών.
  16. Σε όσους είναι επιστήμονες οικονομολόγοι και έχουν βαθιές γνώσεις, τους προτείνω να εφαρμόσουν τους πολλαπλασιαστές χρήματος (που προσωπικά δεν κατέχω) και να μας δώσουν μία εκτίμηση για το μέγεθος του πλούτου που μπορεί να δημιουργηθεί από την πλήρη εφαρμογή της παραπάνω στρατηγικής και σε τι ύψη ανάπτυξης μεταφράζεται. Πιστεύω χωρίς υπερβολή ότι θα ζαλιστούμε.
  17. κλπ κλπ

Συγχωρέστε την ανοησία μου, αλλά είδα το παραπάνω όνειρο το βράδυ στον ύπνο μου και ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας.

Σχόλια

08/03 14:58  TRITON
Παίζει το όνειρο δυνατά!Στην ρευστή κατάσταση,η θάλασσα είναι το στοιχείο μας!Καλή σου μέρα!
08/03 15:00  ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ
Τρίτων εσύ Νίκος εγώ, πολλή θάλασσα φίλε μου.

Λές εκεί να βρίσκεται κομμάτι της λύσης;
08/03 15:32  Λουκρητια
Η ναυτιλια εχει παραμεινει ανθηρη,παρα την συνολικη απαξιωση καθε παραγωγικης διαδικασιας στη χωρα μας,ακριβως επειδη οι εφοπλιστες εχουν την ευχερεια να σηκωνουν οποιο μπαϊρακι γουσταρουν στα καραβια τους και να την κανουν γι'αλλη γη γι'αλλα μερη.Θα ηταν αυτοχειρες αν ερχονταν εδω να βοηθησουν,οταν ειναι σιγουρο πως θα τους επιβληθουν κανονες αδιανοητοι,απο το ποια θα ειναι η συνθεση των πληρωματων,ποσο θα τους πληρωνουν,μεχρι τις εκτακτες εισφορες για να ξελασπωνουν τα λαμογια που τα εφαγαν ολα.Ατυχως,ελπιδα δεν εχει απομεινει σ'αυτον τον τοπο...
08/03 15:32  TRITON
Άει Νικόλα μου,βάλε το χέρι Σου,την τέχνη την ξέρουμε καλά και όταν θ'ανοίξουν οι δουλειές στο Αιγαίο γιατι να μην έχουμε το πάνω χέρι?Στην εποχή που ζούμε,κερδίζει ο καλλίτερος και εμείς είμαστε οι καλλίτεροι στον κόσμο σ'αυτόν τον τομέα!
08/03 15:34  Λουκρητια
Κι ο λαγος ηταν ο ταχυτερος,αλλα τον νικησε η χελωνα,TRITON.
08/03 15:37  TRITON
Λουκρητια,
συμφωνώ,υπόθεση εργασίας κάνουμε τα Κινεζάκια ήρθαν στον ΟΛΠ,τα αραβάκια στον Σκαραμαγκά,και σ'αυτή την υπόθεση μυρίζει θάλασσα...
08/03 15:40  NEWYORKER
Εχω κατι 'τσιγαραδικα'... εφοπλιστη δεν με λενε .
να'ρθω και εγω ?
08/03 15:44  TRITON
NEWYORKER,
έλα -και ο Λάτσης έτσι ξεκίνησε- και σε καλή μεριά!
08/03 15:45  ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ
Λουκρητια

Τα θέματα που αναφέρεις τα γνωρίζω και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

Εδώ όμως μιλάμε για μία κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, στην οποία μπορούν οι μεν εφοπλιστές να "βάλουν πλάτη" για χάρη της πατρίδας, το δε κράτος να συνεργαστεί μαζί τους χωρίς να τους περιορίσει τα κέρδη, βάζοντάς τους θηλειά στο λαιμό αξιώνοντας λαγούς με περιτραχήλια. Να χτίσει γύρω από αυτούς πρέπει. Να ενεργοποιήσει ένα αχρησιμοποίητο (τεράστιο) δυναμικό προς αμοιβαίο όφελος.

Δεν είναι ουτοπία.
08/03 15:48  ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ
NEWYORKER
Εδώ μιλάμε για σάλπισμα μάχης. Δεν περισσεύει κανένας. Έλα κι εσύ.

Δε θα γίνω μία μέρα (πρωθ)υπουργός; Θα δείτε. lol.
08/03 15:58  Λουκρητια
Παιδια,την αμαρτια μου θα την πω:Σ'αυτους,ουτε τον πυρετο μου!
08/03 16:05  TRITON
Λουκρητια,
φράση απο τον Κουρέα της Σεβίλλης, δια στόματος Νέζερ:
"Στην ζωή γαμπρέ μου αν θέλεις να πετύχεις μην δημιουργείς φιλίες αλλά συμφέροντα"
08/03 16:11  Frixos
Κάπου διάβασα "Περί Ελλήνων Εφοπλιστών και Θυσιών προς την πατρίδα",(υπάρχουν και απειροελάχιστες εξαιρέσεις).

...(παραλείπονται πολλά υβριστικά σχόλια) "...Ενθυμούνται την χώρα τους στα γεράματα κάνοντας κανένα μανουάλι δώρο σε κανέναν Δεσπότη προκειμένου να εξασφαλίσουν,(έτσι φαντάζονται λόγω φόβου και προτέρου ΜΗ εντίμου βίου),το συγχωροχάρτι και να ψαλλεί για αυτούς το "Μετά πνευμάτων...κλπ Μητροπολιτική συνοδεία προς εξευμενισμόν, (τους καψερούς), του κλειδικράτοτα Αγίου ίνα τους εντάξει ..εν κόλποις Αβραάμ και λοιπών της Παλαιάς Διαθήκης,( ήγουν στο city του άλλου κόσμου... )

08/03 16:16  ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ
Frixos
Σου αφιερώνω τα λόγια μίας (πολύ) παλαιότερης εφοπλίστριας που πρόσφερε τη ζωή της παρανάλωμα υπέρ της πατρίδας: "Έχασα το σύζυγό μου. Ευλογητός ο Θεός! Ο πρεσβύτερος υιός μου έπεσε με τα όπλα ανά χείρας. Ευλογητός ο Θεός! Ο δεύτερος υιός μου δεκατετραετής την ηλικίαν μάχεται μετά των Ελλήνων και πιθανώς να εύρη ένδοξον θάνατον. Ευλογητός ο Θεός! Υπό την σκιάν του σταυρού θα ρεύση επίσης το αίμα μου. Ευλογητός ο Θεός! Αλλά θα νικήσωμεν ή θα παύσομεν να ζώμεν. Θα έχομεν όμως την παρηγορίαν ότι δεν αφήσαμεν όπισθεν ημών δούλους Έλληνας" Τάδε έφη Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα.

Άλλες εποχές θα μου πείς.

08/03 16:17  Λουκρητια
Μολιερος,στο εργο του "Ο Φιλαργυρος":
"Πρεπει να τρωμε για να ζουμε κι οχι να ζουμε για να τρωμε".

Ελληνες πολιτικοι,στο εργο τους"Η ολοσχερης διαλυση της ελληνικης οικονομιας":
Πρεπει να ζουμε για να τρωμε κι οχι να τρωμε για να ζουμε.

Κι οπως λεει κι ο Harpagon στον υπηρετη του:
"Θυμησου να μου μου τα γραψεις αυτα τα λογια,θελω να δωσω να μου τα σκαλισουν με χρυσα γραμματα στο τζακι στο σαλονι μου.


08/03 16:37  TRITON
Ok παιδιά,ξέρουμε όλοι πόσο λαμόγια είναι οι εφοπλιστές και πόσοι έχουν κάψει την γούνα τους από δαύτους!Αν πάμε όμως με κλάδους ελαίας στην αρένα της παγκόσμιας αγοράς θα μας πούν να βάλουμε τα κλαδάκια εκεί που ξέρουμε!Υπάρχει ο πολιτικός ο σωστός και πρόστυχος να τους μαντρώσει? Έχει καλώς.Δεν υπάρχει?Θα περιμένουμε κάποιον εισαγόμενο να μάθει τα λαμόγια τρόπους!Μήπως κι αυτό που έγινε στους ΔΥ ήταν δική μας απόφαση?Όχι,όμως έγινε!
08/03 17:43  zeuspower
για τα ονειρα,να πινεις ενα καφεδακι το πρωι...
τα ξεχνας αμεσως και μπαινεις γρηγορα στην σκληρη πραγματικοτητα...
:)
08/03 17:56  Frixos
@Ανήσυχον Πατέρα,

"Αρας ουν μέλη Κυρίου μέλη πόρνης ποιήσωμεν?Μη γένοιτο (Ουκ εστι μέτρον σύγκρισης)

Εάν η Λασκαρίνα και οι όμοιοί της γνώριζαν την κατάληξη της πατρίδας , για την οποίαν έδωσαν τα πάντα,(χρήμα, περιουσίες, ζωές κλπ), θα ξανασκεφτόταν πολύ τις πράξεις τους. Τρίζουν τα ιερά κόκκαλά τους.
08/03 18:49  ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ
Frixos
Δε συμφωνώ μαζί σου και πολύ περισσότερο με τη χρήση του Απ. Παύλου, την οποίαν ας με συγχωρέσεις τη θεωρώ ατυχή από μέρους σου.

Ποτέ δε τσουβαλιάζω τους ανθρώπους και δεν τους βάζω συλλήβδην ταμπέλες. Άλλωστε ο Χριστός (μιας και μιλάμε με παραπομπές) μας δίδαξε ότι ούτε "ρακά" δεν πρέπει να αποκαλούμε κάποιον συνάνθρωπό μας.
08/03 19:31  Sukhoi
Θα πω και εγω την δικη μου παπαρια ...

Το χρημα δεν εχει θεο-πατριδα-εθνος-συναισθηματισμους ...

και ειδικα στο Ελλαδισταν οσο δεν μπαινουν ΦΥΛΑΚΗ αρκετοι πρωτεργατες της ``Δημοκρατιας μας`` ...
κανεις πλουσιος δεν θα πεταξει τα λεφτα του στα σκουπιδια...

μεχρι εχθες εβλεπα τον Παπαντωνιου να δινει συμβουλες στα καναλια ... ενω κανονικα επρεπε να δινει τηλεφωνικη συνεντευξη απο τον Κορυδαλλο ...
08/03 19:34  Λουκρητια
Με τον Γιαννο,ολα θα τα εξυγιανω!Ο Γιαννος υπουργος οικονομιας επι Σημιτη και τα ταμεια στο μειον.Τα δικα μας,οχι το δικο του!
08/03 21:20  jerri
Μετά τη Λασκαρίνα που τα έδωσε όλα για την πατρίδα η επόμενη γνωστή είναι η Αγγελοπουλίνα...
09/03 02:14  TRITON
Νίκο,κι αν βούλιαξε τ'όνειρο εμείς σίγουρα κουπί θα τραβάμε!Τουλάχιστον με το άρθρο τάραξες τα νερά,τώρα αν με τα σχόλιά μου τάκανα μούσκεμα,ε,ο βρεγμένος την βροχή δεν την φοβάται!Λίγο υγρασία όμως έχει...
09/03 09:17  ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ
B cool triton
b cool.
10/05 12:58  Φωτης
Φριξο

εαν οι Εφοπλιστές κάνουν αυτά που λες (δηλαδή να γίνουν πολιτικοί και να σκορπάνε δανεικά)

Θα καταντήσουν και αυτοί στο διάολο όπως το κράτος μας.

Βέβαια περιμένουμε να δούμε την δική σου απλοχεριά πρώτα να γίνει πράξει.
Τις υποδέιξεις απο καναπέ απολασυτικό,,, να σου κάνω και εγω προτάσεις... μύριες
10/05 14:44  ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ
Φώτη.

Αν απευθύνεσαι στο συντάκτη του παρόντος, δεν είναι ο Φρίξος.

Αναφορικά με τις υποδείξεις από καναπέ (δηλ. έξω από το χωρό) σε παρακαλώ να μου πεις από που κάνουν όλοι τις προτάσεις τους.

Τα blogs δεν είναι τίποτα άλλο από έναν δημοκρατικό χώρο ελεύθερης διακίνησης ιδεών (σωστών ή λανθασμένων) και καλοπροαίρετου διαλόγου χωρίς παρωπίδες.

Έτσι κι εγώ (που όπως όλοι μας, καλώς ή κακώς, έχω άποψη επί παντός επιστητού) ρίχνω μία ιδέα (δομημένη επάνω σε κάποια επιχειρήματα) η οποία κρίνω ότι θα μπορούσε να προσφέρει στην πατρίδα μας και το λαό μας μία προοπτική.

Ουτοπική είναι σίγουρα η ιδέα μου αυτή (δεδομένων των συνθηκών και της ποιότητας των πολιτικών και των επιχειρηματιών), αλλά δεν νομίζω ότι είναι λανθασμένη.

Εσύ απλά θα μπορούσες να μου πεις ότι έχω λάθος και να μου παραθέσεις τα επιχειρήματά σου, να κάνουμε έναν γόνιμο διάλογο κι όχι με το συγκεκριμένο απόλυτο επικριτικό ύφος.

Απευθύνεσαι σε έναν άνθρωπο που έριξε μία ιδέα με καλή πρόθεση κι όχι στον υπουργό ναυτιλίας ή σε κάποιον Γενικό Γραμματέα.

Φιλικά.
11/05 23:18  χορδιστής συναισθημάτων
Μπράβο νικόλα...καλη αρχή...μια αρχη...
~~~@~~~
12/05 18:57  χορδιστής συναισθημάτων
Το σχόλιό σας

Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις