ΣΤΟ ΓΥΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΚΥΚΛΩΝ
Μη σκιάζεστε στα σκότη! Η λευθεριά σαν της αυγής το φεγγοβόλο αστέρι της νύχτας το ξημέρωμα θα φέρει.
Σελίδες
Σύνδεσμοι


ΚΑΘΡΕΦΤΑΚΙΑ - ΧΑΝΤΡΕΣ - ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑΤΑ
831 αναγνώστες
Δευτέρα, 27 Ιουνίου 2011
16:36

Γ. Ραγκούσης: Έρχεται φορολόγηση για όλους τους δημόσιους λειτουργούς από το ΄74 και μετά

Βαριά φορολόγηση για όλους τους δημόσιους λειτουργούς που από το 1974 και μετά κατείχαν ανώτατες θέσεις και αποκόμισαν υπεραξία από το αναπτυξιακό «μπουμ» της χώρας, πρότεινε ο Γιάννης Ραγκούσης μιλώντας στον Realfm.

Ο υπουργός Υποδομών τόνισε ότι η κυβέρνηση, μετά την ψήφιση του Μεσοπρόθεσμου και ενόψει του νέου φορολογικού νόμου έχει «ηθική και ιστορική υποχρέωση» να ξεκινήσει μια διαδικασία που θα οδηγήσει σε κάθαρση.

«Όσοι από το 1974 και μετά, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο συμμετείχαν και ευνοήθηκαν από το αναπτυξιακό "μπουμ" πρέπει να υποστούν μια βαριά έκτακτη φορολόγηση της υπεραξίας που αποκόμισαν μέσω κινητών και ακίνητων αξιών», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο ίδιος σημείωσε ότι αυτή την φορολόγηση θα πρέπει να υποστούν όλοι όσοι από το 1974 έχουν χρηματίσει υπουργοί, βουλευτές, αξιωματούχοι, διευθυντές εφοριών, πολεοδομιών, του Εθνικού Συστήματος Υγείας και γενικά όσοι κατείχαν θέσεις ευθύνης

«Τέτοιες προτάσεις έχουν συζητηθεί, μπορούν να εμπλουτιστούν και ενόψει της κατάρτισης του νέου φορολογικού νομοσχεδίου για να αποκατασταθεί το στοιχείο της έλλειψης εμπιστοσύνης. Είναι γεγονός ότι δεν έχουμε ακόμη καταφέρει να πείσουμε τον λαό ότι κατανέμουμε τις θυσίες και τα βάρη με δίκαιο τρόπο» σημείωσε ο κ. Ραγκούσης.


Το σχόλιό μας:

  • Κατ' αρχήν έχω να πω ότι σαν ιδέα δε τη βρίσκω πολύ άσχημη. Είναι ένα όνειρο που θα ήθελα να το δω να πραγματοποιείται. Ενεργοποιεί τόσο έντονα τα αντανακλαστικά μου περί αποδόσεως δικαιοσύνης. Τόσο που αδυνατώ να πιστέψω ότι ο κος Ραγκούσης έκανε τέτοια δήλωση.
  • Δεν πρέπει φυσικά να το αφήσουμε να πέσει ασχολίαστο: Τόσα χρόνια που το ΠΑΣΟΚ ήταν στην εξουσία, τώρα ξύπνησε; Τώρα βγήκε από τη νάρκη το περί δικαίου αίσθημα του κινήματος; Τόσα χρόνια τι γινόταν; Δεν είχα υποπέσει στην αντίληψη των στελεγχών του οι συγκεκριμένες αδικίες το 1981 όταν βγήκε για πρώτη φορά κυβέρνηση; Το 1985 και αφού είχε κυβερνήσει τόσα χρόνια δεν είχε διαπιστώσει τίποτα; Όταν πάλι έπεσε από την εξουσία και είχαμε την κυβέρνηση Εθνικής Ενότητας και αργότερα αυτή του Μητσοτάκη, η περιπέτεια του κινήματος δεν άνοιξε τα μάτια στα μεγαλοστελέγχη του (τα οποία σε μεγάλο βαθμό είναι τα ίδια), ώστε όταν ανέβηκε εκ νέου στην εξουσία με την κυβέρνηση Σημίτη να πάρει τις σχετικές αποφάσεις;
  • Θα μου πείτε οι συνθήκες δεν ήταν ώριμες παλαιότερα. Θα σας απαντήσω, από τη στιγμή που μιλάμε για κλοπή Δημοσίου χρήματος, οι συνθήκες είναι πάντοτε ώριμες, άσε που απ' ότι γνωρίζω, η δικαιοσύνη και η δημοκρατία (και οι ΥΠΗΡΕΤΕΣ τους) δεν πρέπει να εφησυχάζουν ποτέ
  • Το λέω και ευθέως: Εν προκειμένω παρατηρούμε φαινόμενα άκρας υποκρισίας και φαρισαϊσμού.
  • Επιπρόσθετα θα πω και ετούτο: Ο σιωπών δοκεί συναινείν. Δηλαδή τι εννοώ; Αυτός που δε μιλάει, συμφωνεί. Αυτός που δε μίλαγε τόσα χρόνια είναι συνένοχος με αυτόν που σήμερα κατηγορεί.

Πέραν τούτων:

  • Αφού επί της ουσίας ψάχνουμε για ψύλλους στα άχυρα (βρες και ζήτα λεφτά από χιλιάδες αξιωματούχους και διευθυντάδες, εκ των οποίων βρες και τους νεκρούς και τους κληρονόμους τους και ζήτα τους πίσω τα "κλεμμένα"), τουτέστιν μιλάμε για κάτι αστήρικτο και ανεφάρμοστο στην πράξη έτσι όπως το παρουσιάζει ο κος Ραγκούσης, δεδομένου μάλιστα ότι απαιτούνται απίστευτες ώρες δουλειάς (Δημοσίων Υπαλλήλων - και ο νοών νοείτω) με αμφίβολα αποτελέσματα.
  • Αφού εν προκειμένω μιλάμε για μία αντιστροφή της πυραμίδας, δηλαδή έναρξη της όποιας έρευνας και  καταλογισμού ευθύνης από τη βάση της πυραμίδας και όχι από την κορυφή της όπως επιτάσσει η ΛΟΓΙΚΗ, έχουμε να κάνουμε με μία άκρως διεστραμμένη οπτική, τη στιγμή μάλιστα που υπάρχουν τόσες συγκεκριμένες περιπτώσεις που μπορούμε να ανοίξουμε και να "ζητάμε τα λεφτά μας πίσω" (Διορισμοί στη Βουλή, Δημόσιες Προμήθειες, Siemens, MAN, Ναυπηγεία, Δομημένα, Χρηματιστήριο, ΕΡΤ, ΔΕΗ, Αγροτική, ΙΚΑ, Αγορές του αιώνα κλπ κλπ).
  • Το να θεωρείς συλλήβδην όλους αυτούς τους ανθρώπους ως ενόχους για εκμετάλλευση της θέσης τους προς όφελός τους είναι σίγουρα ανήθικο - δε λαμβάνω δε υπ' όψιν το γεγονός ότι θα πρέπει να οριστεί με σαφήνεια τι πάει να πει αναπτυξιακό μπούμ, πως ορίζεται η εύνοια που έχει αποκομίσει κάποιος και αφού έχει ήδη φορολογηθεί η όποια υπεραξία - κέρδος πως είναι δυνατόν να ξαναφορολογηθεί - γιατί επι της ουσίας πρόκειται για φορολόγηση, αφού αποκλείεται να υπάρξει δήμευση. Πρόκειται λοιπόν για κάτι επί της ουσίας ανήθικο και παράλογο το οποίο αν το προεκτείνει κανείς, εμπεριέχει κινδύνους και για το σύνολο της κοινωνίας.
  • Αφού υπάρχουν σημαντικότερα ανοικτά μέτωπα και θέματα προτεραιότητας (ενδεικτικά αναφέρω: διαρθρωτικές αλλαγές, περιορισμός εξόδων του δημοσίου, αποκρατικοποιήσεις, σχεδιασμός και επιβολή νέων εξοντωτικότερων μέτρων, πάταξη φοροδιαφυγής, φοροκάρτες, κάρτα πολίτη κλπ κλπ).
  • Αφού όλοι έχουμε ζήσει στο πετσί μας την "αποτελεσματικότητα" αναλόγων προσπαθειών (;) γνωρίζουμε ότι εν τέλει δεν πρόκειται να τρέξει ούτε σταγόνα αίμα.

Αφού λοιπόν είναι δεδομένα τα παραπάνω, αβίαστα μπορώ να συμπεράνω ότι οι συγκεκριμένες δηλώσεις Ραγκούση δεν είναι τίποτε άλλο, παρά καθρευτάκια και χάντρες που προσφέρονται στους έλληνες ιθαγενείς, οι οποίοι αποσβολωμένοι κοιτάζουν με δέος τους μοντέρνους κονκισταδόρες.

 

Σχόλια

27/06 19:43  tg
Έτσι είναι φίλτατε, μια ζωή στην κοροϊδία και να σκεφτείς ότι αυτοί οι άνθρωποι μας κυβερνούν...
27/06 23:35  cornelsen
Με ποιά λογική θα φορολογήσει για δεύτερη φορά χρήματα που αποκτήθηκαν νόμιμα; Αν θέλει ας τιμωρήσει αυτούς που πλούτισαν παράνομα (ας ρίξει μια ματιά στους "συντρόφους" του, θα δει πολλούς τέτοιους ανάμεσάτους). Αυτή είναι σε τελική ανάλυση και υποχρέωσή του. Όμως και από μια τέτοια κίνηση πόσα θα μαζέψει; Πραγματικά μια πρόταση "καθρεφτάκια και χάντρες" για ιθαγενείς.

Αλλά μπορεί να κάνει κάτι αποδοτικότερο. Ο λόγος μισθοί/κεφάλαιο ως ποσοστό τού ΑΕΠ είναι 35/65. Ε, αν έχει τα κότσια ας φτάσει σε αυτή την τιμή και τον λόγο φόροι μισθών/φόροι κεφαλαίου από 52/48 που είναι τώρα. Και "εύκολο" να γίνει είναι και άμεσα αποδοτικό. Αλλά δεν το έκαναν 20 μήνες (μην πω 60 χρόνια), θα το κάνουν τώρα; Και ποιοί; Οι yesmen τής τρόικας και των τραπεζιτών;
28/06 00:05  bartok
Είστε λίγο άδικος! Δεν διαφωνώ καθόλου με το γενικό σκεπτικό της ανάρτησης, όμως πιστεύω ότι το μέτρο, τώρα πλέον, είναι "τόσο λίγο, τόσο αργά" (too little, too late), που οι πάντες - από τους "αγανακτισμένους" μέχρι τους πιο εχέφρονες κάποιας ηλικίας αστούς, το εισπράττουν ως μία ακόμα κοροϊδία. Άρα τίποτα δεν μπορεί να αλλάξει ή να επηρρεάσει.
28/06 08:18  Frixos
Διάβασα την ανάρτηση του οικοδεσπότη και τα σχόλια των φίλων και έκανα τις παρακάτω σκέψεις:

1. Δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να είμαι στην θέση του σημερινού πρωθυπουργού.
2.Οι πολιτικοί στην χώρα μας τα τελευταία 30 χρόνια καλούνται να ικανοποιήσουν με τον λόγο τους την κυρίαρχη μικρόνοια που χαρακτηρίζει τους υπέροχους μικρονοικούς ψηφοφόρους που τους ανέβαζαν και τους ανεβάζουν στην εξουσία.
3.Με δεδομένο ότι σήμερα το επίπεδο της κατά κεφαλήν καλλιέργειας των ψηφοφόρων είναι δεκτικό τέτοιων πολιτικών συμπεριφορών , (το καταμαρτυρούν η ποιότητα των κυκλοφορούντων εφημερίδων, οι τηλεοπτικές εκπομπές,οι σταυροί προτίμησης, και τα δημόσια πρόσωπα που προηγούνται στις δημοσκοπήσεις),τα καθρεφτάκια, οι χάντρες και τα φανταχτερά περιτυλίγματα με τα οποία συνοδεύονται όλοι οι πολιτικοί λόγοι,είναι δηλωτικά απαιδευσίας, ακρισίας,μικρόνοιας.
4.Όντως την μέγιστη ευθύνη της σημερινής κατάντιας μας την φέρνουν οι "πολιτικοί" μας, αλλά υπάρχει και ο παράγοντας συνυπευθυνότητα και δεν πρέπει να τον παρακάμπτουμε. Σημαντικότατος αριθμός δυνητικά αξιοπρεπών πολιτών, (δημοσιογράφοι, ακαδημαικοί δάσκαλοι, επιθεωρητές-ελεγκτές του δημόσιου τομέα,εσύ , εγώ που καλύψαμε τομείς του δημόσιου βίου δεν μπορεί να εξαιρούμε εαυτούς από την ευθύνη του τελεσμένου εγκλήματος σε βάρος της πατρίδας μας και των παιδιών μας.
28/06 09:57  ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ
@ Frixos
Συνυπευθυνότητα.
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ.

Όμως...

Τι κάνει η πολιτεία για να έχει πολίτες με δημοκρατική παιδεία; Μάλλον η πολιτεία μεριμνά για την αυτοκαταστροφή της.

Πίστεψέ με φίλε μου είμαι 41 ετών και (θέλω να πιστεύω ότι) τα μάτια μου άνοιξαν πλήρως τα τελευταια 5-6 χρόνια, από τον καιρό που έγινα πατέρας και blogger. Από τότε κάνω (με συνέπεια) τον ειρηνικό και μάταιο αγώνα μου μέσω του βήματος τούτου (capitalblogs) και του blogspot, μήπως και μπορέσω να αφυπνήσω συνειδήσεις (υπό την προϋπόθεση οτι εγώ είμαι τελικά ξύπνιος). Για την περίοδο πριν τα 35 μου ελπίζω να μου συγχωρηθεί η νεανική ανεμελιά.

Πέραν των παραπάνω θα επιθυμούσα πολύ να ενταχθώ και να ασχοληθώ ενεργά σε ένα νέο κίνημα που να με εκφράζει ως κοσμοθεωρία (οι ιδεολογίες έχουν πεθάνει), πλην όμως, επειδή γνωρίζω πολύ καλά ότι οι ντόπιοι και ξένοι κοτσαμπάσηδες σε συνεργασία με τους σημερινούς γκανγκστερς πολιτικούς μας δυνάστες δε χαρίζουν κάστανα, περιμένω την κρίση να ολοκληρώσει το εθνοσωτήριο έργο της πριν ενταχθώ οπουδήποτε.

Εως τότε blogging, δηλαδή Συμμετοχή στην ιντερνετική Πολιτεία του Δήμου. Τουλάχιστον δε μένω αδρανής.
28/06 10:46  Frixos

"Μηδ' ύπνον μαλακοίσιν επ' όμμασι προσδέξασθαι πριν των ημερινών έργων τρις έκαστον επελθείν ''πη παρέβην; τι δ' έρεξα; τι μοι δέον ουκ ετελέσθη;'' αρξάμενος δ' από πρώτου επέξιθι και μετέπειτα δειλά μεν εκπρήξας επιπλήσσεο, χρηστά δε τέρπευ. Ταύτα πόνει, ταύτ' εμελέτα, τούτων χρη εράν σε· ταύτα σε της θείας αρετής εις ίχνια θήσει ναι μα τον αμετέρα ψυχή παραδόντα τετρακτύν παγάν αενάου φύσεως."

Πυθαγόρειος αυτοκριτική:

Τότε η κοινωνία θα ήταν απεράντως καλλίτερη...

(προσωπικά δεν τα καταφέρνω)

Υγιαίνετε
28/06 11:16  ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ
Μετάφραση στο κείμενο του Πυθαγόρα:

Να μη δέχεσαι στα μαλακά σου βλέφαρα τον γλυκό ύπνο, πριν εξετάσεις τρεις φορές κάθε σου έργο της ημέρας: "Τι έκανα που δεν έπρεπε; Τι έκανα που έπρεπε; Τι έπρεπε να κάνω που δεν το έκανα;". Αφού αρχίσεις από το πρώτο, να εξετάζεις όλα κατά σειρά. Έπειτα, για όσα μεν κακά έπραξες, να επιπλήττεις τον εαυτό σου και για τις καλές σου πράξεις να χαίρεσαι. Εργάσου γι αυτά. Μελέτησέ τα να τα μάθεις. Πρέπει να τ' αγαπήσεις. Αυτά θα σε φέρουν στα ίχνη της θείας αρετής. Ναι, μα το όνομα εκείνου που παρέδωσε στη ψυχή μας την "ιεράν τετρακτύν", που είναι η πηγή της αιώνιας φύσης.
28/06 13:59  Frixos
Ευχαριστώ για την απόδοση του κειμένου.
Το σχόλιό σας

Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις